Weekly review

Încă o săptămână departe de blog, dar mi-am zis că e momentul să mai ies şi eu din casă, să socializez „face to face” cu oamenii, să mă reapuc de sport (că după o iarnă grea era cazul) şi să mă pregătesc pentru un proiect mai special pentru mine (pe care sper să-l termin cât mai curând).

Deşi am avut o cură de „detoxificare” de Internet, blog şi Twitter, tot ar fi câte ceva de povestit.

Par exemple, întâmplarea face că am avut ocazia să dau un test drive cu Dacia Duster. Impresii? Destul de reuşită, mai ales din punctul de vedere al raportului calitate-preţ. Este adevărat, interiorul este urât şi ieftin finisat (arată ca la primele modele de Logan, cu butoanele de închidere a geamurilor montate în locul de scrumieră şi mânerele uşilor dintr-un plastic colorat ultra flexibil), dar este spaţioasă şi confortabilă. Caroseria are curbe frumoase, gardă la sol înaltă şi se comportă tare bine pe drumuri proaste şi prin gropi (garantez pentru asta) adică este excelentă pentru România.

Mi-a plăcut, deşi motorizarea este cam mică pentru o asemenea maşină „cu greutate”, prin urmare ar fi bine să nu te grăbeşti undeva şi nici să nu ai pasiunea depăşirilor sportive. Totuşi, pentru cei ca mine, cărora le place o maşină funcţională, cu portbagaj spaţios (mai un sac de cartofi, mai un geamantan mai mare s.a.m.d.) şi pasionaţi de ieşiri neprevăzute pe drumuri mai mult sau mai puţin asfaltate, Dacia Duster este „best buy”. Iar la  preţ, tocmai bună pentru fabuloasele salarii bugetare.

Tot săptămâna asta am încercat să dau atmosfera anostă a oraşului pe un Forest Party, undeva lângă Ploieşti. Mă aşteptam să fie o experienţă interesantă cu (minimal-tech, techno, deep house, progressive, drum&bass, dubstep, goa)… Ei bine, a fost! Adevărul e că nu mă aşteptam ca organizatorii să aleagă un loc atât de „retras„. După vreo oră de mers pe un drum tocmai bun de tractoare, pe undeva pe unde nici ăla cu coarne nu se avântă prea des, am ajuns la eveniment (mă rog sort of).

Pe scurt 15 nebuni ca mine pe o proprietate privată (unde proprietarul nota numerele de înmatriculare ca să le dea poliţiei), un DJ zgribulit, câţiva juni fani a lui Bachus (ce  au preferat să se hidrateze pe marginea drumului fantomatic)  şi încă vreo 5-6 maşini pline de amatori de senzaţii tari, ce şerpuiau ca miriapodele spre locul „petrecerii„. Pe scurt, worse party ever şi o mare pierdere de timp aiurea. Pe de altă parte a fost o aventură interesantă – nu în fiecare noapte baţi drumuri necunoscute, fantomatice, spre o pădure ciudată, unde nu găseşti nici ţipenie de om. Cred că locaţia ar fi fost mai degrabă bună pentru o petrecere gotică, sau câmpenească. Apreciez totuşi dorinţa organizatorilor de a ne aerisi puţin şi de a ne face viaţa mai palpitantă.

20 de gânduri despre „Weekly review

  1. Pai…….ce ai cautat…aia ai gasit… :)) .Nu crezi ca era un inceput mai bun o drumetie pe munte?Sau macar sa faci pe nestiutorul si sa ajungi oleaca pe la Muntele Rosu(ptr. leneshi si cei „out off shape”)… tot erai mai castigat…

  2. Cat despre Duster…..mno…asta e un fel de strutzo-camiloi! :)) masina gandita a fi ceva ce vor multi si anume suv dar la pretul unui renault twingo…. Sti ca si cu ….. si cu sufletu-n Rai nu merge!

    • Mah si cei de la Fiat au scos un SUV mai ieftin decat DUSTER. Pe de alta parte, da este un pseudo SUV, dar sa stii ca nu e ata de rau pe cat am crezut. Nu se va compara niciodata cu o HONDA Crv sau cu un Jeep, dar au facut-o cat mai simpla, au pastrat platforma de Logan, motorizarile de Megane s.a.m.d. Prin asta au redus enorm costurile facand-o imbatabila pentru clasa sa.

    • Sincer sa fiu nu-mi place sa fiu privat de provider, ca parca atunci vreau sa scriu cele mai multe articole, insa daca o fac eu voluntar am o oarecare senzatie de „eliberare” de sub „jugul” Internetului 😛 Pai m-am reapucat de baschet (ma rog reapucat de biliard, dar nu cred ca se pune), de dansuri si in curand o sa ma reapuc de plimbarile cu bicicleta! 😀

  3. Io-s mai de la tara, habar nu am ce e aia dubstep si goa…:)
    Buna ideea cu detoxifierea…si eu mi-am propus sa inlocuiesc masina cu bicicleta. De luni. De luni de zile 😛

    • Dubstep e un tip de dub, mult mai underground, iar goa este trance. Ma rog nu sunt tocmai fanul acestora doua, dar ar fi fost o iesire interesanta.

      Ehh lasa ca de acum e momentul, vreme frumoasa, cald, soare, gropi mai multe dupa iarna 😛 Do that ca e sanatos!

  4. 1.Amu….oricat de bine crezi tu ca e adaptata pentru cerintele pietei, „struto-camila de la Dacia”,te asigur ca e inutila pentru un om care vrea ceva serios!Nu satisface cerintele decat romanilor ahtiati de SUV-uri sau celor care nu vor masini SH!
    2. Eu lucrez de ceva vreme incoace cate 16h/zi in fata monitoarelor…..crezi ca mi-ar prinde si mie bine o cura cum ai facut tu? :))

    • 1. Cel care vrea ceva serios nu este marea masa de cumparatori si nici nu reprezinta un target destul de important pentru o firma cu tendinte populare.
      2. Mah eu am facut o cura ca am avut de ales, acum nu stiu daca tu poti refuza cele 16h de calculator. Apropos! Ce s-a intamplat cu munca pe teren?

  5. Nu am spus ca lucrez in birou in fata monitoarelor ci doar ca lucrez 16h/zi in fata lor, asadar stau cu botu-n calculator si cand conduc intre santiere :)) life sucks

  6. Nu imi poti spune ca vechea zicala populara „sunt prea sarac sa ma carpesc” e depasita!Cred cu tarie ca orice om cu mintea la cap ar dori un singur tip de automobil(cazul meu sedan premium) care sa se ridice la nivelul asteptarilor lui, sa exceleze la acel capitol. In schimb, Dusterul nu e bun nici de una nici de alta , in fapt de aproape nimic facandu-le pe toate dar prost sau insuficient.Consider ca numai un nehotarat sau unul cu cultura auto egala cu zero ar cumpara asa ceva>L-ar fi schimbat o motorizare pur 4×4.

  7. Pai bine atunci(ATENTIE URMEAZA TEORIA BATULUI DE CHIBRIT)….pune tu lesinaturile alea de martoage luate din turatie mare in pamant pe tractiunea ta 4×4 si vezi ce obtii! sti cum trece o testoasa pe langa tine? Ca in reclama de la televizor cu familia Telcu! puterea (KW, CP)=cuplu( Nm )x turatie(RPM) de unde intelegem (si logic fiind, presupun ca e stiut deja)ca ptr off-road ai nevoie de cuplu, si motorul fiind „de turatie” obtii fix…cresterea economica promisa de Boc. O alta problema ar fi cilindreea insuficienta, subdimensionat grav motorul ala , si ar mai fi raportul dintre cursa pistonului si diametrul pistonului(la nave ptr cuplu raportul e de 30:1 adica cursa e de 30 ori mai lunga decat diametrul pistonului=> turatie foarte mica, inversul fiind motocicleta unde ai turatie de >12.000 rpm dar tragi doar 100 kg sarcina utila cu ea. si ca sa iti pun „capac” iti mai spun doar ca pentru a maximiza efectul optic, s-a sacrificat aspectul practic al micutului Duster ;micsorandu-i garda la sol, marindu-i-se ampatamentul pentru inca un set de scaune si impovarandul cu multe brizbrizuri inutile, combinat cu inexistenta unui diferential central sau macar spate autoblocant sau blocant la comanda…masina devine doar o panarama cu aspect de „JEEP” Si fac pariu ca iarna il bat cu Saab-ul 9000 al meu si la stabilitate si la franare si la orice vrei tu, si la off-road daca imi pun gume de catarat pe munte(cum se presupune ca ar trebuii sa fie el echipat) Gata …..am terminat morala :))

Lasă un răspuns

