Urban „reality”

Mi-am tot dorit să fac câteva fotografii urbane, însă a unui peisaj urban care să reprezinte un oraşul pierdut, uitat, ascuns, simbolic, angrenat în mişcarea maşinii infernale a timpului neiertător. Un oraş prezent dar blocat într-un trecut, o imagine a suprapunerii sferelor temporale peste elementele stratificate ce compun parabola evolutivă a unei aşezări umane.

NUME: Urban „reality” sau Oraşul Pierdut

Această prezentare necesită JavaScript.

Alte proiecte personale: Ninsumă în urbea lui Caragiale, Toamna pe deal, Toamna la campie, Delta Dunarii mai mult decat un loc…, Hidden Lyon, Forme si Culoare, Oameni si Fete, Fetis pentru Felinare, Barcelone the City of Gaudi, Ther fridge’s Fruits Friends, Lyon Orasul Luminilor (part I), Lyon Orasul Luminilor (part II),


12 gânduri despre „Urban „reality”

    • Dar vai , cata onoare pe mine :”> .. Sincer , toate-mi plac , fiecare imi transmite cate ceva insa preferata mea e cea cu ochiul . Cel putin in dimineata asta asupra ei m’am oprit . Esti bun de fotograf , te chem la nunta mea =)) .. Glumeeeeeeeeam nu ma marit inainte ca tu sa te insori ca asa ne-a fost vorba .
      Apropo am vazut ” Up in the air ” . O fost dragut insa se putea si mai bine . Coloana sonora imi place si nenea G. Clooney 😀
      Te-am pupat si da-mi un semn cand esti free .

  1. Pingback: Tweets that mention pe blog] Urban "reality" - -- Topsy.com

  2. Pingback: The perfection of a water droplet « Franta ori piramidonul rosu?!?

Lasă un răspuns

