Un ultim omagiu – Jean Constantin

Întorcându-mă pe seară acasă am aflat cu mare uimire şi în acelaşi timp cu părere de rău de moartea marelui actor şi comedian Jean Constantin.

Era unul din actorii mei preferaţi şi, probabil ca mulţi alţii, mi-l amintesc încă din copilărie din rolul său de bucătar turc, cu şalvari şi ciubuc; EL cel care dam cu polonicu la cap în lupta sa cu piraţii pe bricul Speranţa şi „făceam ciorba de perişoare cu mult leuşteam estem”. Eu mi-l amintesc ca Ismail… ca Patraulea… ca Limbă

Mai ţineţi minte filmul Toate Pânzele Sus

O pierdere grea pentru cinematografia românească, o pierdere grea pentru comedia românească şi poate mai presus de toate o pierdere enormă pentru arta românească, căci mai presus de actor (un actor inegalabil al generaţiei de aur a actoriei româneşti), de comedian, Jean Constantin a fost un artist.

Şi ca un ultim omagiu adus marelui maestru câteva momente din filmul copilăriei mele şi poate şi a voastre:

3 gânduri despre „Un ultim omagiu – Jean Constantin

  1. Frumos omagiu…
    Le-am privit pe toate, multe scene le uitasem, trebuie sa-mi cumpar dvd-ul:)

    Mare a fost si iubit de toata lumea… Am vazut stirea la „Gandul”, ziar „reputat” pentru balacarelile oribile de pe forumuri: nu era un singur mesaj in batjocura, ci toate triste si emotionante… si doar stim foarte bine ca putini sunt cei care au scapat de injuraturi chiar morti fiind…
    Pentru o clipa am avut impresia stranie de normalitate…

Lasă un răspuns

