Oldies but goldies (TOP 5 my raggae vintage songs)

Mai demult Myruna m-a încercat cu o leapşă cu titlul „Top 5 melodii vechi dar bune”. Am cam întârziat eu cu preluarea ei dar nu se supără ea cu una cu două, ştiţi voi cum se spune „mai bine mai târziu…”

Oricum pasionat de muzică aşa cum sunt, mi-a fost cam greu să selectez doar 5 melodii vintage care să mă reprezinte, aşa că am ales să fie o leapşă tematică – TOP 5 my raggae vintage songs (he-he). Sper totuşi că m-am descurcat cât de cât. Şi apropos sper să vă trezească amintiri faine, sau măcar să vă placă selecţia mea, cel puţin atât cât imi place şi mie.

Here we go!

No. 1

No. 2

No. 3

No. 4

No. 5

Şi lista ar putea continua…

P.S. Myruna te provoc la un „battle” tematic pe stiluri muzicale. Ce zici?

Iar pe voi vă provoc să preluaţi leapşa. Sunt curios! Care sunt melodiile voastre preferate?

Cei vizaţi, în principal sunt: Ştrumfiţa, Floare de Mai, Lulu, Miss Adia şi Brightie dar leapşa este la liber

8 gânduri despre „Oldies but goldies (TOP 5 my raggae vintage songs)

  1. Vaaaaai ! A dat Sfantu` Duh sa raspunzi si tu la leapsa ^:)^ . Mersi fain domnule .. Legat de provocare sunt de acord . Vrei pe acelasi stil muzical abordat de tine sau ai vreo curiozitate intr-un stil anume?
    Haidi ca ti tzuc si impinge si tu un beeep de pe VDF .

  2. @Lia si @Deea: Va multumesc pentru apreciere! Ma bucur ca va plac

    @Kiwi: Cum le-am spus si fetelor: thanks! Si nu te ingrijora o sa scriu si despre mult discutatul nostru eveniment :))

  3. Pingback: Străvechi de faine « partea luminoasă

  4. Pingback: All time favourites | Adia

Lasă un răspuns

