Pierdut job

Ofer recompensă…

În scurt timp intru în vacanţă pe vară şi cum jobul meu de trainer este unul „sezonier” urmează 3 luni de huzur şi plenitudine. Nu numai că mă bucur nespus de reducerea salariului bugetar, cel mai tare mă bucură lipsa totală a acestuia până la reluarea activităţii (dacă s-o mai putea) în septembrie-octombrie.

Care sunt şansele să fie o vacanţă prelungită?!? Destul de mari… îmi tot doresc să fiu freelancer, însă pe lista mea de priorităţi nu intra să fiu liber profesionist – ba chiar mai rău, fără ocupaţie. Ehh! Dar tot răul spre bine, măcar nu sunt pensionar, profesor de şcoală cu credite la bănci, poliţist, pompier, casieră la taxe şi impozite, funcţionar public… Da stai  că lista e cam lungă! Hmmm…

Lasă că mi-am făcut planuri pentru „concediu„: mă apuc să culeg panseluţe, să „lustruiesc” menta, să tai frunză la câini, să mă încarc cu multă căldură sufletească (mai ales că au anunţat cea mai fierbinte vară din istorie), să învăţ ceva „nou” (că bunăoară Lenin nu era el aşa prost). Ştiţi voi cum se spune: îmi acord mai mult timp dezvoltării pe plan personal. O să fiu Zen!

De fapt stai!!! O să călăresc zebre în faţa Casei Poporului şi o să mănânc, ca orice urmaş al lui Adam, peşti din copac. Dacă nu ştiţi despre ce vorbesc aruncaţi un ochi:

„Romania the land of choice” – a mea nu este clar, dar na cred că a fost barza chioară şi beată!

Dacă nu, poate îmi mai daţi şi voi câteva idei!

Dar voi! Ce planuri aveţi pentru vara asta „toridă” din toate punctele de vedere?

6 gânduri despre „Pierdut job

  1. Pingback: Pierdut job | Cuttingart News Blog

  2. Haidi nu te mai plange atata :)) . Eu zic sa te apuci frumuseli de facut chestiile alea pentru la facultate ca nu se stie cum o sa iti trebuiasca si apoi iar o sa te zgarii pe ochi ca nu l-ai facut si nu poti pleca cine stie pe unde .

  3. Pingback: Leapşă parolată despre parole « partea luminoasă

  4. Mda..si eu sunt cam in aceasi situatie, dar am mult mai multe de facut..master pe cap-sesiune, alergat dupa hartii de la facultate la ispectorat, de invatat pt. examenul de titularizare si tot asa…vacanta mea..o sa vina din la sfarsitul lui iulie..Atunci sa vezi..mare, Vama Veche, Folk You.. 🙂

    Hai, nu te mai plange atata, ca o sa fie bine! 🙂

  5. Moaaaaama…..un bugetar in minus!!!! Uraaaaaaa!!! Sa traiasca Boc!!!Ai mare grija maestre sa nu cumva sa cazi in amorteala post-job ca e de jale.Daca tot vei avea timp liber la greu, te poti apuca cu strasnicie de fotografie sau pictura sau ce ti-o mai placea tie.Eu am sa fac to posibilul sa iti umplu cel putin o zi pe luna timpul cu niscavai biliard.Pana la noi nenorociri…..NUMAI BINE!!!!

Lasă un răspuns

