AM ZIS!!!

Urăsc tehnologia modernă!

E „fun”, e importantă, îţi uşurează muncă, te ajută să fii în legătură cu prietenii din Togo şi toate bla-bla-urile de rigoare…DAR! Doar atunci când funcţionează!!! Şi, de obicei, tocmai atunci când ţie lumea mai dragă şi ai cea mai mare nevoie de ea… Cum s-o întâmpla asta nu ştiu, o fi vreo Moiră a tehnologiei care dă în bobi şi taie condesatorul X, sau cipul Y!

De câte ori vi s-a stricat vouă stiloul şi creionul când eraţi în şcoală? De câte ori v-aţi pierdut caietul, sau jurnalul ? De câte ori v-aţi reparat tricicleta când eraţi mici? De câte ori nu aţi găsit agenda cu numere de telefon ca să vă sunaţi un prieten? De câte ori nu aţi putut plăti salamul de soia din băcăniile ceauşiste fiindcă „nu a mers bancomatul”, sau „aţi uitat pinul”, ori s-a stricat o „scârbă” de plastic (frumos colorată ce-i drept)?!?

Dacă nu rămân fără net o lună îmi pică curentul, dacă nu pică curentul îmi dă blue-screen Windows-ul (şi nu-şi mai revine), dacă nici una nici alta se arde placa de bază (a treia în 2 ani, toate ediţii deluxe şi toate Asus) şi atunci petreci: 6 ore să testezi componentele, să iei fiecare fir în parte, 3 zile să primeşti piesele noi (nu de alta dar sunt gratis nu?!?), juma de zi să le montezi şi să le faci să meargă şi tot aşa.

Între timp nu mai poţi face mare lucru: net nu ai,  cursurile pe care ar trebui să le predai sunt într-o cutie metalică ce nu mai valorează nici doi bani, proiectele şi articolele la care lucrezi sunt tot pe defunctul P.C., blog nu, Twitter down the drain, oferte de job gone with the byte ş.a.m.d. P.S. până şi cărţile sun în format electronic. Fire norocoasă ce-i drept…

Pe scurt tragedie! Totul din cauza cele mai importante invenţii a secolului XX: the personal computer, sau pe larg tehnologia modernă. În câteva momente, „at the turn of a switch”, ajungi din stăpân sclav – al tehnologiei evident!

Prin urmare bine am revenit, bine v-am regăsit şi să ne citim, auzim, conversăm cu drag, până la următoare problema tehnică!

Cu drag

Zizzou

P.S. Şi dacă tot venite vorba de Moirele tehnologiei, când să postez articolul mi-a căzut curentul, aşadar am întărziat postarea cu câteva ore – ce chestie nu?!?

7 gânduri despre „AM ZIS!!!

  1. Trebuie să ne adaptăm….tehnologiei moderne:) Şi, nu ştiu dacă ai văzut, se întâmplă şi la case muuult mai mari. La marea lansare a noului iPhone 4G (sau ceva de genul ăsta), ghici ce? A picat netul, iar persoana responsabilă cu promovarea produsului nu a mai putut demonstra nimic din ce poate face el, decât faptul că este mai subţire decât precedentul…Aşadar, tehnologia asta modernă chiar ne lasă când ne e lumea mai dragă:)

    • In primul rand bine ai venit Beibi Bee pe blogul meu
      In al doilea rand:
      Da am vazut ce s-a intamplat cu Steve Jobs si mandria sa tehnologica! Asa a patit Bill Gates cand a lansat Win 98 si paremi-se ca a dat blue screen!
      In rest eu tare as vrea sa se adapteze tehnologia dupa mine nu eu dupa ea 😀

    • Daca te referi la un ajutor la rezolvarea problemelor tehnice, DA numai daca esti provider de internet sau imi recomanzi a semi-failproof computer 😀

  2. Marturie dezastrului tehnologic care s-a abatut asupra mea(si acum vad ca nu sunt singurul chinuit) stau cele 35 telefoane ultima generatie zdrobite, sfaramate si dezmatzate, 4 laptop-uri kilarite si deshucheate complet, imprimante si scannere fara numar (ca Guta) si un superb BMW x5 al carui gratios on-board fuel management unit refuza sa ma iubeasca! ia man…….ia si simte-te bine :)) inchina-te Zeului Tehnicii si poate nu sfarsesti ca mine =))

Lasă un răspuns

