Ne-au tratat cu piramidoane

Ştiam eu de ce mi-am pus în titlu cuvântul piramidon, simţeam eu că voi deveni trend setter! Acum piramidonul este brusc la modă, mai ales că ai noştri guvernanţi ne-au tratat cu PIRAMIDOANE.

Eu am rămas perplex… Cum naiba să pună pastile de Piramidon în urna de votare – într-una dintre cele mai importante zile pentru clasa politică românească, dar şi pentru noi ăştia muritorii de rând? Cred că domnul/doamna parlamentar s-a amuzat copios că le-a „tras-o” colegilor de  somn şi huzur „suferinţă”, păcat că ne-a cam pălmuit peste ochi şi pe noi – cei ce aşteptam cu „sufletul la gură” rezultatul şaradei din Parlament!

Cum care şaradă?!? Aia cu uite pensia nu e pensia, uite 25% nu e 25%, uite impozitu nu e impozitu, uite sporu mai bine reducerea!

De fapt, cred că ilustrul parlamentar s-a gândit mai mult la NOI decât ceilalţi colegi de-ai săi, ştia că ne doare capul de România şi de EI (sau pe alţii de la atâta manifestat pe 40 de grade) şi s-a oferit să ne ajute cu un panaceu bun pentru febră, nevralgii şi dureri de cap.

Şi gumele de mestecat?!? Păi nu sunt şi alea binevenite??? Vasăzică după ce românii şi-au spurcat gurile: înjurând şi bălăcărind Guvernul Boc cel Mic, reducerile salariale, creditele la bancă, criza, echipa României de fotbal (că nu a ajuns la Mondiale), soţul că a venit beat acasă, soţia că s-a culcat cu Fane (vecinu) şi câte şi mai câte – era momentul să-şi împrospăteze respiraţiile.

Acum cine e mai câştigat şi fericit? Eu că m-am chinuit să dau Piramidoane roşii cititorilor mei (puţini şi valoroşi) de 2 ani încoace, sau ilustrul/a care ne-a servit pe toţi cetăţenii dintr-un foc?

Şi cu creta? Ce-i domnle cu creta? Ce aveţi şi cu aia? E tocmai bună de marcat „duşmanii de clasă”  sau, de la caz la caz, de băut cu apă ca să te prefaci că ţi-e rău dacă situaţia devine puturoasă.

Oricum tare amuzanţi şi amuzaţi aleşii noştri, cred că le-ar sta bine la Circul Globus; că şi aşa la ce circ fac zi de zi, dacă m-ai adăugăm şi prestidigitaţiile de azi, sunt nişte candidaţi excelenţi.

10 gânduri despre „Ne-au tratat cu piramidoane

Lasă un răspuns

