Am revenit!

Dragii mei cititori,

Deşi mulţi dintre voi m-au tot întrebat dacă m-am lăsat de blogging, dacă am păţit ceva, dacă brusc am plecat în altă ţară (lăsând inclusiv blogul în urmă) ş.a.m.d. Nu pot decât să vă spun: ME VOILA!

Am revenit după o lungă perioadă, după fix o lună şi o săptămână! Nu m-am lăsat de blogging, nu am renunţat la scris şi nici  nu am uitat de zizzou.wordpress (cum sper să nu fi uitat nici voi). Am să vă povestesc pe larg într-un post viitor ce m-a ţinut departe de blogosferă şi cam ce am mai făcut în ultima perioadă.

Vă poftesc să ne recitim cât mai des de acum înainte căci de azi am să vă delectez cu articole noi şi aşa cum v-am obişnuit până acum cât mai dese.

Pe curând!

Cu drag,

Alex Zizzou

19 gânduri despre „Am revenit!

  1. Pingback: Am revenit! - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Daca nu prestezi cu simtul raspunderii……..te…..te…..:D
    Ma gandeam eu ca trebuie sa iti faci aparitia.
    App. ai rezolvat zidurile alea?:))

  3. Bine ai revenit in lumea aceasta virtuală . Mnoh , vezi că noi doi avem de discutat . Trebuie să te trag un pic de urechi .
    Cum să uiți tu?! Cum să nu mă anunți pe mine?!?! Da pe mineeeeeeee?! :))

  4. Buna ziua. Asociatia Consumatorilor de Media are placerea de a va invita la dezbaterea televizata “Victor Ponta fata in fata cu cei mai mari bloggarii”. Dezbaterea va avea loc in Club Spice , Calea Victoriei 21-23 (deasupra fostei Case de Moda Venus, langa Politia Capitalei), miercuri, 22 septembrie, ora 18.00. Va rog sa confirmati participarea printr-un mail la horeabadau@gmail.com .

  5. Sarbatori fericite, Zizzou!
    Nu’sh daca mai „traiesti” virtual, insa cele mai buna urari pentru Craciunul care vine!
    PS.idem pentru Ionutu al nostru, al carui blog e imposibil de accesat in acest moment…:)

  6. Offtopic: Fie ca Sfanta sarbatoare a Invierii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire si speranta. Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si numai realizari! Paste fericit!

Lasă un răspuns

