Lyon, orasul luminilor…part I

Lyonul este un oras superb, face parte din patrimoniul U.N.E.S.C.O (fiindca regrupreaza toate stilurile arhitecturale de la sec XV pana in prezent), si este orasul fratilor Lumiere.

De ce am adus vorba de fratii Lumiere, fiindca Lyonul este cunoscut si ca Orasul Luminilor (o sa va explic mai tarziu de unde provine acest nume, intr-un post ulterior), pana una alta am aflat ca nu degeaba se numeste asa. Odata cu lasarea serii, intregul oras se „aprinde”, prinde o noua viata, aratand parca diferit fata de cel din timpul zilei.

Oricum acest preambul e facut sa introduca, si sa explice cumva, micul meu proiect fotografic menit sa instantieze locuri din Lyon-ului asa cum arata ele pe timp de noapte.

NUME: „Lyon in the spot-light”

Voi continua acest proiect in zilele ce urmeaza, cu o noua perspectiva asupra orasului

P.S. Fotografiile sunt ne-editate…am dorit sa arat exact ce am vazut prin obiectivul camerei si nimic mai mult

2 gânduri despre „Lyon, orasul luminilor…part I

  1. Pingback: Proiect Delta Dunarii | Zizzou ori piramidonul rosu?!?

  2. Pingback: Hidden Lyon | Zizzou ori piramidonul rosu?!?

Lasă un comentariu