59 din 59

Or the longest TAG in recorded history

Myruna intr-un moment de maxima candoare mi-a pasat o leapsa, interesanta la prima vedere dar de o lungime demna de epopeile grecesti sau de catrenele lui Nostradamus. Mi-am luat inima in dinti si m-am pus pe raspuns, la toate cele 59 de intrebari (parca am fi la Lotto cu 6/49). Si uite cam ce am spus:

1.Ce speli prima data la dus?
Cocoasa
2. Care este culoarea ta de helanca preferata?
Neagra (dar se mai poarta asa ceva?!?)
3. Iti place cafeaua?
Sunt un bautor inrait de cafea, in toate modurile sale de preparare: cu sau fara frisca, cu sau fara zahar, cu sau fara o pastila de ciocolata, cu sau fara adaos de cacao ori lapte de vache (altminteri pe cel la cutiute il urasc). Cafeau mea prefera?!? De obicei beau Iacobs, e cea mai la indemana, dar sunt fan Illy si Lavazza – iar in facultate beam numai Julius Meinl!
4. Cum te simti acum?
Sictirit, putin adormit si cu chef de o tigare
5. Care este ultima litera din numele persoanei de care esti indragostita?Numele as in prenumele?!?
„A”
6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Vise?!? Ce sunt alea? Nu-mi amintesc niciodata ce visez ci doar ca am visat
7. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Nu, dar mai ales fiindca nu am un fel de mancare preferat 😉
8. De ce ai o pofta  acum?
De inghetata
9. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
Mal, viezure, mazare, branza si celalte cuvinte comune cu albaneza :))
10. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Hai ma lasi dar ce sunt eu, chinez maniac. Daca as fi Gigi mi-as inumara averea sau oile dar asa paginile cartilor sunt numerotate.
11. Musti sau lingi înghetata?

 

Hahaha…o musc patimas :))

12. Folosesti emoticoane?

Da, who doesn’t?!?

13. Câte dormitoare are casa ta?

Trick question, cu sau fara sufragerie?!?

14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?

Da si am vazut ca sunt tot oameni!

15. Îti place brânza?

Oui! OUI!!! Fromage… fromage… romaneasca: cea de Sibiu (de oaie uscata si veche), straineasca: Feta, Roquefort, Etoile de Vercos, Bleu de Vercors si lista poate contiuna

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?

Bisso Na Bisso – Show ce soir

17. Câte tari ai vizitat?

Cred ca 3, acum depinde ce intelegem prin „vizitat”…

18. Sunt parintii tai stricti?

Nu si nu au fost niciodata, chiar m-am bucurat de o gramada de libertati!

19. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?

Doar cu planorul, mi se pare mai sigur decat primele doua

20. Ai lua masa cu George W. Bush?

Ohh come on! NU categoric

21. E ceva stralucitor în camera ta?

Da, globul de cristal de la Mama Omida… ehh si ar mai fi ceva: my intelect! hahahaha!!!

22. Închiriezi filme?

Nu am facut-o niciodata, cinema sau de la „prietenii virtuali”

23. Unde vei merge sâmbata seara?

In Bucuresti sa ma vad cu un prieten din Franta in vizita pe plaiuri mioritice

24. Oua albe sau maro?

Pestrite se poate?!?

25. Îti place muzica?

Faptul ca am fost D.J. si ca am o colectie enorma de melodii va spune ceva?!?

26. Ai mers cu trenul?

„Trenule masina micaaaa, unde-l duci tu pe Ionica?!?”. Ce intrebare cretina…

27. Ce zi a saptamânii e?

Ahh… vineri cred… da e vineri!

28. Ce ai mâncat la prânz?

Fasole batuta si supa chinezeasca. P.S. intrebarea asta imi aduce aminte de un banc cu Bula: „- Si seara ce ai mancat? – O cana cu friptura!”

29. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?

Nu stiu, am uitat sa o intreb… sa-i dau repede un telefon?!?

30. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?

Da, este un film bun, dar de vazut acasa nu la cinema!

31. Ce crezi despre Yankees?

Daca nu e snooker sau tenis de masa i don’t give a fuck!

32. Ai parul ondulat?

De la o anumita lungime da

33.Când ai plâns ultima data?

Cand am vazut Titanicul sau parca era cand le ascultam pe fetele de la Bambi =))
34. Ai intrat vreodata într’un zid?
Nu dar am facut cunostiinta cu un stalp 😛
35. Anotimpul preferat?
Primavara
36. Adormi cu televizorul deschis?
Rareori ca nu prea ma uit la TV-u
37. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Asta e intrebare pentru copiii de gradinita?!?
38. Crezi ca esti bătrân?

 

Batran, NU dar prea maturizat pentru varsta mea DA!

39. Ti-e frica de întuneric?

Nu, doar de apa 😀

40. Îti place viata ta momentan?

Ca orice om normal sunt doar partial multumit, intotdeauna e loc de mai bine

41. Bati în lemn?

Da cuie!

42. Ai o vedere buna?

Never did, as a matter of fact.

43. Poti sa faci hula hoop?

Ce-i aia? Forgive my stupidity…

44. Unde sunt parintii tai?

Unul in aceasta lume si celalalt in lumea celor drepti

45. Ai fost vreodata sarutat în lift?

In lift nu, dar am fost sarutat in locuri mult mai „kinky”!

46. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?

Nu cumpar CD-uri

48. Ce ai cumparat ultima data?

Prajituri, mancare pentru cainele meu si tigari

49. Cât de des vorbesti la telefon?

Mult prea des… o sa ma aleg cu arsuri pe creier 😦

50. Esti într’o relatie complicata?

Orice relatie este complicata si cea mai complicata este relatia cu mine

51. Ai pus piedica cuiva vreodata?

Da unui papagal care alerga o tipa… the bigger they are, the harder they fall!

52. Folosesti betisoare chinezesti?

Nu, but I do use my hands ca arabii! (glumesc)

53. Ierti prea mult?

Da iert dar exista momente cand iert dar nu uit (ca Mafia) hahahaha!

54. Detii o arma?

Da, penelul!

55. Ai fost vreodata într-un castel?

Da, de multe ori, ador sentimentul pe care mi-l da genul asta de vizita/plimbare

56. Îti place parul tau?

Ohh da! Chiar foarte mult, cred ca tb. sa ma duc sa ma tund, bine ca mi-am amintit :p

57. Îti place de tine?

Nu tocmai, as putea sa mai dau jos cateva kilograme si sa fiu mai miserupist…

58. Esti mai apropiat de mama sau de tatal tau?
Sa trecem peste aceasta intrebare, acum este irelevanta pentru mine!
59. Ti-a placut leapsa asta ?!
Ehh, ce sa zic si eu… sa zicem ca DA! Putin cam ORACOL de gimnaziu dar merge :p

Leapsa asta pleaca la…ahh cine o avea rabdare sa o preia, si totusi parca as vrea sa plece la Brightie asa ca acum are mai mult tp la dispozitie :))

14 gânduri despre „59 din 59

  1. Pingback: leapşa mutilată « partea luminoasă

Lasă un comentariu