Autumn review (note to myself IV)

Anul trecut pe vremea asta eram in Lyon si ma pregateam asiduu pentru prima sesiune de examene – gandindu-ma ca o stau pe acolo mult si bine. Intre timp me voila de retour in Romania cu masterul terminat but not a happy chap. Planuiam ca toamna sa ma prinda prin Bucuresti cu un job oarecare dar cel mai important cu un doctorat in curs, ei bine Moirele nu au fost de acord cu planul meu.

Nu pot decat sa spun ca-mi pare enorm de rau ca am acceptat sa ma intorc pe plaiurile mioritice. Spatiu pe care l-am mai caracterizata aici deci nu am sa mai revin.

Asadar note to myself on current status (sau mai bine spus un fel de autumn review cu voce tare):

  • doctorat (NO, @$&@!)$%@(%&)(@*$&!~)
  • job (cu amendamentul ca e in Ploiesti din nefericire si nu tocmai ce vroiam sa fac)
  • settle into a new house (nici asta)
  • apucat serios de citit (ohh da as if time wasn’t money)
  • mutat in Bucuresti (offf !!! se pare ca nu se va intampla prea curand)
  • gasit cateva colaborari academice sau cu edituri (neahh)
  • demarat proiectul Nordul Moldovei
  • carnet de motocicleta (pe asta tot il iau in primavara)
  • voluntariat in proiecte de dezvoltare durabila (rezolvat doar partial)
  • luat cursuri de dans (in curs dar se pare ca sunt „lemn Tanase [Nastase]”)
  • pus la punct cu fotografia (relativ inca mai citesc 😛 )

Si totusi macar am un job relativ stabil pentru moment, chiar daca este doar un part-time. Nu este tocmai profesorat universitar dar este macar profesorat (thing i’ve always wanted to do). Nu credeam ca este asa solicitant sa predai, dar macar este amuzant. Astept cu nerabdare mai ales ziua de vineri, cand ma duc (cu mai mare dragul) la micii mei „dracusori” de gradinita si primara pentru a-i initia in tainele limbii engleze.

10 gânduri despre „Autumn review (note to myself IV)

  1. Nu inteleg ultimul punct. „Pus la punct cu fotografia – inca mai citesc.” Eu stiam ca fotografia tine de fotografii, nu de carti :-??
    In legatura cu nemultumirea…mereu va exista cel putin un motiv sa fii nemultumit de anumite aspecte din viata ta.

    • Adica ca orice arta trebuie sa stii si putina teorie: incadrare, lumina, tehnici de compozitie, culoarea, expunerea, focalizarea s.a.m.d. – exista cateva reguli de baza dar si o gramada de fineturi artistice pe care nu le poti dobandi decat prin lectura. Este drept ca este nevoie de mult exercitiu dar de la un anumit moment practice doesn’t makes perfect e nevoie si de ceva mai mult. Trebuie sa stii ce faci si ce face ca o fotografie sa poate fi artistica. De regula intai citesti si dupaia incerci sa aplic ce ai citit, it is a slow process!

      Da sunt constient de faptul ca este imposibil sa fii complet multumit de tot si toate, ca e intotdeauna loc de mai bine, DAR auto-critica, auto-cenzura si analiza obiectiva make things better! E bine sa-ti cunosti slabiciunile, limitele, punctele slabe si lucrurile care te nemultumesc pentru a le putea corecta sau imbunatati!

    • Ohh da Iulia, si ce mai balerina si ce mai dansator :)) Sunt precum o balena esuata sau un tanc rusesc din al Doilea Razboi Mondial 😛 Asta e nu le am, pot sa ticuiesc inca un lucru pe care Alex nu-l poate face :((

  2. Deci, la dans eşti partenerul meu monşer! Ai uitat? 😀
    Fotografia dă-o-n mă-sa, te prinzi tu pe parcurs 😛
    Job, vine şi ăla o dată :))
    Restu`… pis of şit!

    Hai, jotem, poate ne vedem prin Ploieşti, să trăieşti 😛

Lasă un comentariu