Immoral me

M-am considerat o persoană de cuvânt. Deşi niciodată punctual, măcar un om care-şi ţine promisiunile şi care-şi respectă principiile. Ei bine am fost dezamăgit să aflu că nu sunt aşa cum credeam eu.

Ieri mi-am încălcat o promisiune veche şi odată cu ea unul dintre principiile în care credeam cu ardoare. Am făcut-o raţional, calculat, cu „sânge rece” , interesat şi complet neforţat – lucru care mă face să mă gândesc că nu sunt atât de moral şi „incoruptibil” aşa cum mă credeam. La prima vedere nu este atât de grav (privind bineînţeles din exterior), dar pentru mine este o dovadă de laşitate în faţa propriilor mele promisiuni şi angajamente interioare.  Totuşi am făcut-o…

Am ezitat?!? Doar foarte puţin! Am avut vreun proces de conştiinţă?!? Poate că da, dar a fost cu uşurinţă eclipsat de calculul raţional. În alte circumstanţe aş face-o din nou? Perhaps…

Am reintrat într-o lume a falsităţii, a măştii şi a sceleratismului, pe care acum câţiva ani o îmbrăţişasem cu convingere şi de bună-voie, dar pe care acum o reneg, ba chiar dispreţuiesc! Sunt un ingenuu care nu ştie exact despre ce este vorba? Nicidecum! Am avut legături destul de strânse cu acest „palier” al societăţii şi „profesori” destul de buni. Dacă mă întreba cineva acum vreo 5 ani: „Care-mi sunt aspiraţiile profesionale?„, aş fi răspuns cu nonşalanţă că mi-aş dori o carieră în această direcţie. Acum mă tot gândesc cum aş fi putut să fac asta; trebuie să fii realmente un om fără principii, fără moralitate, fără coloană vertebrală şi fără scrupule ca să poţi ajunge „cineva„!

Şi totuşi, eu cum sunt?!? „Momentan eşti doar un pupincurist” îmi suflă conştiinţa! Raison, dar ca mine sunt mult prea mulţi ca să mai conteze…

8 gânduri despre „Immoral me

  1. „Raison, dar ca mine sunt mult prea mulţi ca să mai conteze…”? nu spune asta niciodata, in curand vei ajunge sa crezi iar ca urmare mai tarziu vei ajunge sa nu iti mai poti numara regretele…

  2. Ma Alex…..pupincuristi suntem toti la un moment in viata……unii mai mult , altii mai putin insa ce conteaza este rezultatul!Scopul…….NU, nu scuza mijloacele dar le banalizeaza! :))

  3. Exemplu viu….asistenta sefului…..aia cea mai mare pupincurista si neserioasa femeie din leme (OK, asa sunt si eu deci no pb)dar sti ce ma deranjeaza? faptul ca se ridica cu demnitate maxima, cu trufie dupa ce pupa fesele sefului!!

    • @primul comentariu: asta ar trebui sa justifice orice actiune imorala, doar fiindca mai sunt 1000 care fac acelasi lucru?!?
      @al doilea comentariu: Cristian, pupatul in dos la asistente, secretare & co. este job description. La noi nu este! Prin urmare noi suntem mai rau ca ea.

  4. 1. DA in cea mai mare parte din incidente/timp/ocazii cel putin.Nu am zis ca sunt vreun sfant.
    2.Nu este meserie de baza nici pentru ele cum nu e ptr. noi insa devine un atu la angajare! In cazul unor asistente/secretare nu numai pupatul pe partea posterioara ci si cea frontala e indeletnicire de baza :)) de asta am si eu asistenta ce naiba :))

    • @2. pardon ai uitat făcutul cafelei ca îndeletnicire secundară, precum şi răspunsul la telefon! p.s. te felicit, ai urcat pe scara societăţii, eşti un om împlinit: ai secretară!

  5. Cati ca nooooooiiiii?!?!? Cati ca nooooooooiiiii?!?!? cine mai e ca mine? :)) da ma dar e temporar ……Faza cu facutul de cafea…….mhhhhhh nu ma incanta ca am aparat ptr asa ceva….cu raspunsul la telefon…..ar fi ceva, dar restul , restul e ce conteaza….NIMIC

Lasă un comentariu